Το κατάστημα OBS – CLUB παρέχει την δυνατότητα στον πελάτη να παραλάβει την παραγγελία του σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας και της Κύπρου , ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές. Παράγοντες που σχετίζονται με αργίες, απεργίες, καιρικές συνθήκες κ.α., πιθανώς να επηρεάσουν την εξέλιξη της παράδοσης. Η OBS – CLUB αποστέλλει εγκαίρως την παραγγελία του πελάτη με ενημέρωσή του με email όσο και σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται για την οποιαδήποτε περαιτέρω καθυστέρηση . Ως εκ τούτου η εξέλιξη της αποστολής από την στιγμή αναχώρησης της από το κατάστημα της OBS – CLUB και έπειτα , δε θα πρέπει να επηρεάσει την αξιολόγηση των υπηρεσιών του καταστήματος.

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη σχετικά με την ανεύρεση δέματος, στο ηλεκτρονικό κατάστημα της OBS – CLUB παρέχεται δυνατότητα παρακολούθησης της παραγγελίας.

Ο πελάτης με την αποδοχή των όρων χρήσης κατά τη διαδικασία πραγματοποίησης της αγοράς του δηλώνει ότι συμφωνεί με την διαδικασία αποστολής της παραγγελίας του με τις συνεργαζόμενες εταιρίες αποστολής του OBS – CLUB .

Παρέχει υπηρεσία αποζημίωσης ζημιών . Από τη στιγμή που ο πελάτης παραλάβει χτυπημένο δέμα πρέπει να ενημερώσει αυθημερόν την OBS – CLUB και το τμήμα πωλήσεων του OBS – CLUB  (είτε γραπτώς είτε τηλεφωνικώς). Δηλώνεται στο παρόν ρητά ότι σε περίπτωση που η OBS – CLUB δεν ειδοποιηθεί αυθημερόν , δε θα υπάρχει η δυνατότητα αποζημίωσης του πελάτη

Όσον αφορά τα έξοδα μεταφοράς  ποικίλλουν αναλόγως με τον προορισμό της αποστολής και το βάρος και τις διαστάσεις του προϊόντος. Λόγω της μεγάλης γκάμας προϊόντων και της πολυμορφίας των χαρακτηριστικών των προϊόντων, σε κάθε περίπτωση η OBS – CLUB ελέγχει το κόστος μεταφορικών εξόδων της κάθε παραγγελίας πριν αυτή δρομολογηθεί και εάν και εφόσον υπάρχει λάθος στο υπολογισμένο ποσό, ενημερώνει όσο πιο άμεσα μπορεί τον καταναλωτή για το σωστό ποσό μεταφορικών.